"Dans i Romsdal" er en samarbeidsavtale mellom Molde med Gjemnes, Aukra og Hustadvika kulturskoler. Gjennom dette samarbeidet ønsker vi å utvikle og kvalitetssikre danseundervisning for barn, unge og voksne i Romsdalsregionen. Klikk inn på aktuell alder for å se våre danseklasser. Danseelever i Aukra, Hustadvika og Gjemnes kan også delta i danseklasser i Molde for å få større bredde i tilbud.

Juniorkompani

Juniorkompani er et felles dansetilbud for ivrige danseelever fra 6.-8.trinn i Aukra, Hustadvika og Molde, nytt fra høsten 2023.
Juniorkompaniet ligger som valg under dans for
aldersgruppene 5.-6. trinn og 7.-8. trinn.

Molde dansekompani

Molde dansekompani er fordypningstilbud for dansere fra 14 år og oppover fra Molde, Hustadvika og Aukra kulturskoler. Dette er et tilbud for de elevene som viser særlige evner og interesse for å fordype seg i faget.

Les mer under dans for 7.trinn og oppover.