Bruk av rom hos Molde kulturskole

Velkommen inn hos Molde kulturskole !

Molde kulturskole ønsker å legge til rette for eksterne brukere i våre lokaler. Det er primært rom for undervisning og øving i musikk, kunst, teater og dans. Innenfor musikk har vi rom som er egnet til band, kor, korps, ensembler/mindre grupper og solo. Vi har dansesal med profesjonelt dansegulv, blackbox og noen større rom som kan brukes til større grupper.

I menyen kan du lese mer om hvert enkelt rom. For å leie rom, må dere sende e-post til kulturskolen via lenkene som ligger ved rombeskrivelsene.

Salen leies ut til forestillinger, konserter og andre arrangementer. Den er ikke brukt eller leies ikke ut til faste øvinger.
Leie inkluderer ikke personell til opprigg, billettsalg, dørvakt eller andre oppgaver under arrangementet.

Molde kulturskole tilbyr øvingsrom for elever ved kulturskolen og musikklinja ved Molde videregående skole. Rom må bookes, send e-post for avtale.

Blå "bokser" i kalenderen for de ulike rommene betyr at det er opptatt.

For parkering oppfordrer vi til å bruke parkeringstunnelen eller skoleplassen ved Molde videregående skole.

Utleiepriser indeksreguleres normalt 01.01. hvert år.

Velkommen inn !

Prisliste leie av rom ved Molde kulturskole (åpnes i egen fane)

Branninstruks ved leie av rom ved Molde kulturskole (åpnes i egen fane)

Nullstilling av Sal ved Molde kulturskole (åpnes i egen fane)